Lietuvos valstybės atkūrimo dieną paminėjome įtraukdami mokinius į įvairias kūrybines veiklas, skatinančias patriotiškumą, istorijos pažinimą ir meilę tėvynei.
1-4 klasių mokiniai kūrė spalvingas juostas tėvynei, gamino Lietuvos vėliavėles, taip pat gamino Gedimino bokšto modelį ir knygų skirtukus tėvynei. Be to, mokiniai sprendė kryžiažodį, kuris padėjo gilinti žinias apie Lietuvos istoriją ir kultūrą, bei brauktažodyje ieškojo ir braukė žodžius, kurie turtino jų žodyną.
Viktorina apie Lietuvą pradinėse klasėse buvo viena iš įdomiausių veiklų, kurioje mokiniai galėjo parodyti savo žinias ir sužinoti naujų faktų apie savo šalį. Be šių veiklų, pradinukai muzikos pamokose mokėsi ir dainavo dainas, skirtas Lietuvai.
5–6 ir 8 klasių mokiniai ieškojo žymių žmonių citatų bei eilėraščių apie Lietuvą, laisvę ir valstybingumą, taip gilindamiesi į istorines ir literatūrines įžvalgas. Taip pat kūrė nuoširdžius palinkėjimus Lietuvai. Technologijų pamokose 7-9 klasių mokiniai atliko darbą ,,Trispalvė sagė“. 9 klasės mokiniai, naudodamiesi skaitmeninėmis priemonėmis, sukūrė informacinę lentą Padlet.com platformoje bei QR kodą, leidžiantį lengvai pasiekti jų darbą.
10 klasių mokiniai rašė futuristinius pasakojimus ir eilėraščius apie tai, kaip Lietuva atrodys po 100 metų – jų įžvalgos buvo tiek įkvepiančios, tiek netikėtos.
Be kūrybinių užduočių, mokiniai žiūrėjo edukacinį filmą apie Vasario 16-ąją ir išgirdo daug įdomių faktų apie šią svarbią Lietuvos istorijos datą. Taip pat mokyklos teritorija buvo simboliškai papuošta trispalve.
Tokios veiklos padeda jaunajai kartai ne tik geriau suprasti šalies istoriją, bet ir ugdyti kūrybiškumą bei pilietiškumą ir stiprinti savo ryšį su tėvyne.
Vyresniosios Lietuvių kalbos mokytojos Alina Petkevič, Diana Pečiukevičienė, Greta Vedzinska.